„NENÍ NAD OSOBNÍ SETKÁNÍ„
Eventy
Bohaté zkušenosti vám můžeme nabídnout především v oblasti plánování a organizace eventů na klíč. Na trhu působíme již od roku 1993.
Naším cílem je příprava a organizace takových eventů, které budou pro klienty jedinečné, nápadité a pro účastníky se stanou nezapomenutelným zážitkem. Spokojenost klienta je u nás na prvním místě.
Zkušenosti máme s organizací různých druhů eventů. Žádná velikost eventu pro nás není překážkou.
- Konference
- Semináře & Kongresy
- Školení & Workshopy
- Teambuildingy
- Slavnostní a VIP eventy
- Gala večery
- Tiskové konference
- Sportovní akce
- Akce pro veřejnost
Vzhledem k naší dlouholeté praxi jsme schopni navrhnout vhodnou lokaci pro pořádání jakéhokoliv druhu eventu. Spolupracujeme s těmi nejlepšími dodavateli na trhu, kteří se postarají o perfektní technickou stránku eventu, prvotřídní catering, bohatý program a nezapomenutelný zážitek z každého eventu.
O celý proces přípravy a samotnou organizaci akce se postaráme my. Klient si užije event naplno a bez zbytečných starostí.
„Společnost TESS promotion organizuje pro skupinu E.ON v České republice už od roku 2003 eventy pro interní a externí zákazníky nejen v Praze, ale i v dalších lokacích. Příprava a organizace akce byla vždy bezchybná, ceníme si především výbornou komunikaci a spolupráci se stálým teamem, který se o nás stará. Jejich tematické nápady na program, výzdobu a na netradiční catering nás vždy příjemně překvapí.“
Více než
Realizovaných eventů
Let zkušeností
Spokojených klientů
NA TRHU JSME OD ROKU 1993
Technické zajištění eventu
Technické zajištění je nedílnou součástí úspěšného eventu. Dlouhodobě spolupracujeme s dodavateli, u kterých můžeme zaručit spolehlivost a profesionalitu za přijatelné ceny vycházející z dlouhodobého partnerství.
Na váš event jsme schopni zajistit například:
- Ozvučení
- Velkoplošnou projekci
- Osvětlení
- Podium
- Překlady a tlumočení
- Videodokumentace
- Fotodokumentace
- Postprodukce
Personální zajištění
Eventy jsme schopni zajistit i personálně. V České republice patříme mezi první společnosti zabývající se službami hostesek a promotérů a i proto se můžeme pyšnit širokou databází ověřených pracovníků.
Na eventy jsme připraveni zajistit kvalitní a vyškolený personál přesně podle představ klienta tak, aby splnil jeho očekávání a pro event se stal přínosem.
V našem portfoliu lze najít nejen hostesky a promotéry pro klasické eventové služby (registrace hostů, navigace, obsluha šatny, pomocné práce a další), ale také hostesky typu modelek pro prestižní VIP akce.
Dále vám nabízíme zajištění profesionálních služeb moderátorů, DJs či hudebních kapel, které mají ve svém oboru bohaté zkušenosti.
„Na základě dlouhodobé spolupráce mohu Vaše hostesky doporučit všem našim klientům pořádající u nás konference. Jsem moc ráda, že můžeme spolupracovat s Vaší firmou od roku 2004 na všech akcích v O2 areně a nyní také v O2 universum.“
Catering
Skvělé a chutné jídlo je základ úspěšného eventu a byla by chyba tuto oblast podcenit.
S ohledem na cílovou skupinu, účel a koncept samotného eventu jsme schopni navrhnout a následně zajistit vhodný catering tak, aby se stal pro hosty nezapomenutelným gastronomickým zážitkem.
Za dobu naší existence jsme měli možnost spolupracovat s různými dodavateli cateringových služeb a proto jsme si jistí, že pro vás vybereme to nejlepší řešení, které bude v souladu s vaší představou a finančními možnostmi.
Dekorace
Dekorace a květinová výzdoba jsou nedílnou součástí každého eventu. U hostů vytváří celkový dojem z akce a je tedy nutné věnovat jim dostatečný časový prostor. Na event dokážeme navrhnout výzdobu, která bude perfektně ladit s jeho konceptem a bude vhodně umístěna do prostoru jednotlivých místností.
Spolupracujeme s dodavateli, kteří mají ve svém oboru bohaté zkušenosti a jejich práce odráží současné trendy a poptávku zákazníků.
Malá pozornost, kterou obdrží host eventu při svém odchodu od hostesek, se může stát hezkou vzpomínkou na danou akci. Vyběr a zajištění toho správného a tématického dárku nechte opět na nás.
Zásady bezpečného eventu podle TESS
Vzhledem k současné epidemiologické situaci dodržujeme na veškerých námi organizovaných eventech hygienická pravidla, která zaručí dostatečnou bezpečnost pro všechny zúčastněné.
Do prostor akce mimo jiné nabízíme a současně doporučujeme klientům umístit naše bezdotykové dezinfekční stojany, které jsou díky svému elegantnímu vzhledu vhodné do eventového prostředí a vzhledem ke své výšce bude jejich použití pro hosty komfortní.
Dezinfekční stojany nabízíme jak pro krátkodobý, tak i dlouhodobý pronájem. V současné chvíli máme k dispozici 2 typy stojanů.
Naše zkušenosti
Slavnostní a VIP eventy
Tematické eventy
Gala večery
Slavnostní vyhlášení a předávání cen
Koncerty vážné hudby
Interní a obchodní konference
Semináře a kongresy
Zaměstnanecké party
Hybridní eventy
Videokonference
Webstreaming
Firemní večírky
Teambuildingy
Školení, workshopy
Recepce, rauty a bankety
Golfové turnaje a další sportovní události
Akce pro veřejnost
Kick – off meetingy
Launch produktů – uvedení značky na trh
A další.
Doplňkové služby
Naše zkušenosti
Květinová výzdoba
Prostorová výzdoba
Moderátor
Grafické práce
Překlady a tlumočení
Tisková produkce
Fotodokumentace
Videodokumentace
Prezentační systémy
Reklamní poutače
Informační bannery
Výstavní expozice
Ubytování hostů
Doprava hostů
Dárky
Follow – up
V případě zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám připravíme nezávaznou nabídku:
radomir.stransky@tess.cz