pixel

NA TRHU JSME 27 let

Eventy

Bohaté zkušenosti vám můžeme nabídnout především v oblasti plánování a organizace eventů na klíč. Na trhu působíme již od roku 1993.

Naším cílem je příprava a organizace takových eventů, které budou pro klienty jedinečné, nápadité a stanou se nezapomenutelným zážitkem. Spokojenost klienta je u nás na prvním místě.  

Zkušenosti máme s organizací různých druhů eventů – konference, tematické firemní akce, večírky, roadshow, teambuildingy a v neposlední řadě webináře, online eventy a hybridní eventy. Žádná velikost eventu pro nás není překážkou.

Vzhledem k naší dlouholeté praxi jsme schopni navrhnout vhodnou lokaci pro pořádání jakéhokoliv druhu eventu. Spolupracujeme s nejlepšími dodavateli na trhu, kteří se postarají o perfektní technickou stránku eventu, prvotřídní catering, bohatý program  a nezapomenutelný zážitek z každého eventu

O celý proces přípravy a samotnou organizaci akce se postaráme my. Klient si užije event naplno a bez zbytečných starostí

„Společnost TESS promotion organizuje pro skupinu E.ON v České republice už od roku 2003 eventy pro interní a externí zákazníky nejen v Praze, ale i v dalších lokacích. Příprava a organizace akce byla vždy bezchybná, ceníme si především výbornou komunikaci a spolupráci se stálým teamem, který se o nás stará. Jejich tematické nápady na program, výzdobu a na netradiční catering nás vždy příjemně překvapí.”

Uta Vinická

E.ON Česká Republika, s.r.o.

Více informací 

?

Více než

Realizovaných eventů

Let zkušeností

Spokojených klientů

Hybridní eventy

Současná situace s sebou přináší řadu omezení a opatření, která je v souvislosti s plánováním a pořádáním eventů nutné respektovat a zohlednit. Hybridní eventy, oproti těm klasickým, přináší široké možnosti komunikace a eventům tak dávají jiný lepší rozměr.

Hybridní eventy patří mezi nejefektivnější nástroje komunikace, jelikož kombinují fyzický event s virtuálním. Jejich velkou výhodou je osobní kontakt se zákazníky či partnery, který je z hlediska businessu nenahraditelný.

Prostřednictví hybridního eventu lze zvýšit jeho kapacitu a zároveň zajistit bezpečnost účastníků. To vše díky propojení několika eventů, které probíhají ve stejnou dobu, ale v různých lokacích. V současné době dokážeme hybridní eventy zorganizovat po celé České republice.

Jako velkou výhodu hybridních eventů je nutné zmínit jistotu uskutečnění akce, a to i za předpokladu, že dojde ke zhoršení podmínek pro pořádání hromadných akcí. 

  1. Studio v konferenčním prostoru

Jedná se o studio, které je samostatně zřízeno v pronajatém prostoru pro event (konferenci) a do všech sálů se promítá stejný obsah.

Ukázky variant studia níže:

Ukázky dalších veřejně dostupných realizací:

2. Stage v hlavním konferenčním sále

Program, který probíhá v hlavním konferenčním sále, je přenášen do ostatních sálů.

Nevýhodou může být rozdělené účastníků konference do jednotlivých sálů.

3. Stage v konferenčním sále, která je přenášená online

Jeden konferenční prostor.

Obě níže uvedené varianty jsou přenášeny online pro účastníky, kteří se nemohou zúčastnit eventu z logistického, finančního nebo jiného důvodu.

1. Stream do veřejné platformy (YouTube, Facebook)

  • vyšší kvalita přenosu
  • není možné účastníky zapojit online do programu (např. dotazy, hlasování …)

2. Platforma typu Webex Events

  • aktivní zapojení účastníků do programu (dotazy, zpětná vazba, hlasování …)

NA TRHU JSME 27 let

Technické zajištění eventu

Technické zajištění je nedílnou součástí úspěšného eventu. Dlouhodobě spolupracujeme s dodavateli, u kterých můžeme zaručit spolehlivost a profesionalitu za přijatelné ceny vycházející z dlouhodobého partnerství.

Na váš event jsme schopni zajistit například:

  • ozvučení,
  • velkoplošnou projekci,
  • osvětlení,
  • podium,
  • překlady a tlumočení,
  • videodokumentace,
  • fotodokumentace,
  • postprodukce,
  • a další.

Hostesky

Eventy jsme schopni zajistit i personálně. V České republice patříme mezi první společnosti zabývající se službami hostesek a promotérů a i proto se můžeme pyšnit širokou databází ověřených pracovníků. 

Na eventy jsme připraveni zajistit kvalitní a vyškolený personál přesně podle představ klienta tak, aby splnil jeho očekávání a pro event se stal přínosem.

V našem portfoliu lze najít nejen hostesky a promotéry pro klasické eventové služby (registrace hostů, navigace, obsluha šatny, pomocné práce a další), ale také hostesky typu modelek pro prestižní VIP akce. 

„Na základě dlouhodobé spolupráce mohu Vaše hostesky doporučit všem našim klientům pořádající u nás konference. Jsem moc ráda, že můžeme spolupracovat s Vaší firmou od roku 2004 na všech akcích v O2 areně a nyní také v O2 universum.“

Bestsport, a.s.

Event oddělení

Catering

I skvělé a chutné jídlo je základ úspěšného eventu a byla by chyba tuto oblast podcenit.

S ohledem na cílovou skupinu, účel a koncept samotného eventu jsme schopni navrhnout a následně zajistit vhodný catering tak, aby se stal pro hosty nezapomenutelným gastronomickým zážitkem.

Za dobu naší existence jsme měli možnost spolupracovat s různými dodavateli cateringových služeb a proto jsme si jistí, že pro vás vybereme to nejlepší řešení, které bude v souladu s vaší představou a finančními možnostmi.

Dekorace

Dekorace a květinová výzdoba jsou nedílnou součástí každého eventu. Vytváří celkový dojem hostů a je tedy nutné jim věnovat dostatečný časový prostor. Na event dokážeme navrhnout takovou výzdobu, která bude perfektně ladit s konceptem celé akce a bude vhodně umístěna do prostoru  jednotlivých místností.

Spolupracujeme s dodavateli, kteří mají ve svém oboru bohaté zkušenosti a jejich práce odráží současné trendy a poptávku zákazníků.

Malá pozornost, kterou obdrží host eventu při svém odchodu od hostesek, se může stát hezkou vzpomínkou na danou akci. Vyběr a zajištění toho správného a tématického dárku nechte opět na nás.

Zásady bezpečného eventu podle TESS

Vzhledem k současné epidemiologické situaci dodržujeme na veškerých námi organizovaných eventech hygienická pravidla, která zaručí dostatečnou bezpečnost pro všechny zúčastněné.

Do prostor akce mimo jiné nabízíme a současně doporučujeme klientům umístit naše bezdotykové dezinfekční stojany, které jsou díky svému elegantnímu vzhledu vhodné do eventového prostředí a vzhledem ke své výšce bude jejich použití pro hosty komfortní.

Dezinfekční stojany nabízíme jak pro krátkodobý, tak i dlouhodobý pronájem. V současné chvíli máme k dispozici 2 typy stojanů.

Naše zkušenosti

Slavnostní a VIP eventy

Tematické eventy

Gala večery

Slavnostní vyhlášení a předávání cen

Koncerty vážné hudby

Interní a obchodní konference

Semináře a kongresy

Zaměstnanecké party

Hybridní eventy

Videokonference

 

Webstreaming

Firemní večírky

Teambuildingy

Školení, workshopy

Recepce, rauty a bankety

Golfové turnaje a další sportovní události

Akce pro veřejnost

Kick – off meetingy

Launch produktů – uvedení značky na trh

a další.

Doplňkové služby

Naše zkušenosti

Květinová výzdoba

Prostorová výzdoba

Moderátor

Grafické práce

Překlady a tlumočení

Tisková produkce

Fotodokumentace

Videodokumentace

Prezentační systémy

Reklamní poutače

Informační bannery

Výstavní expozice

Ubytování hostů

Doprava hostů

Dárky

Follow – up

V případě zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám připravíme nezávaznou nabídku:

info@tess.cz