NA TRHU JSME OD ROKU 1993
People Management
Pro naše klienty pravidelně zajišťujeme personál, který poskytuje exkluzivně komplexní služby ve významných prostorech, jako je například multifunkční hala O2 aréna, O2 universum nebo Forum Karlín.
Zajištění servisních služeb dále poskytujeme pro zákazníky Národního dopravce České dráhy a.s.
Naše spolupráce s klienty je založena na dlouhodobém partnerství a vzájemné důvěře, které si moc vážíme. U nás budete mít záruku kvality, vyškoleného a stabilního týmu.
Více informací
Reference

České dráhy

O2 aréna & O2 universum

Forum Karlín
Spolupráce od roku 2011
České dráhy a.s.
Pro Národního dopravce České dráhy a.s. pravidelně dodáváme komplexně vyškolený personál, který má v rámci pozic Stevard/ka a Minibarista/ka na starosti obsluhu minibarového vozíku a komunikaci s cestujícími ve vlacích vyšší kvality (EC/IC/Ex) a vybraných rychlících po celé České republice.
Denně na této zakázce pracuje více než 6 našich Area Managerů a okolo 150 zaměstnanců v celkem 8 střediscích:
- Praha
- Brno
- Ostrava
- Plzeň
- České Budějovice
- Hradec Králové
- Přerov
- Cheb

„Děkujeme za dlouhodobou spolupráci na palubě vlaků národního dopravce Českých drah a velmi profesionální přístup všech zúčastněných na projektech stevardek 1. vozové třídy a minibaristů zajišťujících službu ČD Minibar”.
Více než
Stevardů/ek & Minibaristů/ek
Zaměstnanců denně
Area Managerů
„Na základě dlouhodobé spolupráce mohu Vaše hostesky doporučit všem našim klientům pořádající u nás konference. Jsem moc ráda, že můžeme spolupracovat s Vaší firmou od roku 2004 na všech akcích v O2 areně a nyní také v O2 universum.“
Spolupráce od roku 2004
O2 aréna & O2 universum
Již neuvěřitelných 17 let spolupracujeme s našim významným klientem Bestsport a.s., pro kterého pravidelně dodáváme vyškolený tým hostesek na veškeré veřejné i soukromé akce, které se konají v O2 aréně a nyní i v sousedním O2 universum.
Naše milé a usměvavé hostesky jsou rozmístěny napříč celou halou. V Public sektoru například zastávají pozice – Hlavní recepce, usazování, obsluha šatny, kontrola vstupenek a další. Ve VIP sektorech jsou hostesky k dispozici například na recepcích nebo šatnách.
Mimo služeb našich pracovníků dodáváme klientovi dále černé pouzdrové šaty pro hostesky ve VIP prostorách a poskytujeme také služby našich zkušených Managerů, kteří tým koordinují na místě a jsou k dispozici návštěvníkům po celou dobu konání akce. V závislosti na velikosti konkrétní akce je přítomen 1 – 2 Manageři.

Hostesek na akci
Koordinátoři na akci
A více akcí za rok
Spolupráce od roku 2014
Forum Karlín
Se službami našich pracovníků se můžete dále pravidelně setkávat na veškerých veřejných i soukromých akcích, které se konají v prostorách Forum Karlín.
Naši pracovníci zde mají na starosti obsluhu šatny a na vybraných akcích usazování a navigaci návštěvníků k jejich sedadlům.
Po celou dobu akce má personál na starosti náš zkušený Supervizor, který tým koordinuje a vyřizuje dotazy ze stran návštěvníků.
„Spolupráce s Tess promotion je pro Forum Karlín dlouhodobým partnerstvím, které se zakládá na oboustranné důvěře a profesionalitě. Ochota a pružnost při řešení jakékoliv situace je skvělým přínosem.“
Zaměstnanců na akci
A více akcí za rok
Supervizor na akci
V případě zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám připravíme nezávaznou nabídku:
info@tess.cz