NA TRHU JSME OD ROKU 1993
People Management
Pro naše klienty pravidelně zajišťujeme personál, který poskytuje exkluzivně komplexní služby ve významných prostorech, jako je například multifunkční hala O2 aréna, O2 universum nebo Forum Karlín.
Zajištění servisních služeb dále poskytujeme pro zákazníky Národního dopravce České dráhy a.s.
Naše spolupráce s klienty je založena na dlouhodobém partnerství a vzájemné důvěře, které si moc vážíme. U nás budete mít záruku kvality, vyškoleného a stabilního týmu.
Více informací
Reference
České dráhy
O2 aréna & O2 universum
Forum Karlín
Spolupráce od roku 2011
České dráhy a.s.
Pro Národního dopravce České dráhy a.s. pravidelně dodáváme komplexně vyškolený personál, který má v rámci pozic Stevard/ka a Minibarista/ka na starosti obsluhu minibarového vozíku a komunikaci s cestujícími ve vlacích vyšší kvality (EC/IC/Ex) a vybraných rychlících po celé České republice.
Denně na této zakázce pracuje více než 6 našich Area Managerů a okolo 150 zaměstnanců v celkem 8 střediscích:
- Praha
- Brno
- Ostrava
- Plzeň
- České Budějovice
- Hradec Králové
- Přerov
- Cheb
„Děkujeme za dlouhodobou spolupráci na palubě vlaků národního dopravce Českých drah a velmi profesionální přístup všech zúčastněných na projektech stevardek 1. vozové třídy a minibaristů zajišťujících službu ČD Minibar”.
Více než
Stevardů/ek & Minibaristů/ek
Zaměstnanců denně
Area Managerů
„Na základě dlouhodobé spolupráce mohu Vaše hostesky doporučit všem našim klientům pořádající u nás konference. Jsem moc ráda, že můžeme spolupracovat s Vaší firmou od roku 2004 na všech akcích v O2 areně a nyní také v O2 universum.“
Spolupráce od roku 2004
O2 aréna & O2 universum
Od roku 2004 jsme byli výhradním dodavatelem služeb hostesek na veškerých veřejných i soukromých akcích konaných v O2 aréně a v sousedním O2 universum. Spolupráce s naším klientem i nadále pokračuje, nyní se však zaměřujeme zejména na zajištění vyškoleného týmu hostesek a koordinátora na korporátní eventy.
Náš tým hostesek má zkušenosti s pozicemi napříč celou halou od Public patra po VIP sektory, například s obsluhou hlavní recepce, usazováním, obsluhou šatny a kontrolou vstupenek.
Mimo služeb našich hostesek jsme připraveni pro našeho klienta dodat i jednotné oblečení pro hostesky dle jeho přání a služby našich zkušených Managerů, kteří tým koordinují na místě a jsou k dispozici návštěvníkům po celou dobu konání akce.
Hostesek na akci
Koordinátoři na akci
A více akcí za rok
Spolupráce od roku 2014
Forum Karlín
Od roku 2014 jsme byli výhradním dodavatelem služeb hostesek na veškerých veřejných i soukromých akcích konaných ve Foru Karlín. Spolupráce s naším klientem i nadále pokračuje, nyní se však zaměřujeme zejména na zajištění vyškoleného týmu hostesek a koordinátora na korporátní eventy.
„Spolupráce s Tess promotion je pro Forum Karlín dlouhodobým partnerstvím, které se zakládá na oboustranné důvěře a profesionalitě. Ochota a pružnost při řešení jakékoliv situace je skvělým přínosem.“
Zaměstnanců na akci
A více akcí za rok
Supervizor na akci
V případě zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám připravíme nezávaznou nabídku:
info@tess.cz